fredag 20. juli 2012

Litt shopping med butikkomtaler

... ble det i går også. Jeg er nå begynt å samle goodie-bager som skal brukes som premier i fremtidige konkurranser som jeg skal ha i kommende konkurranser her på bloggen. Når det nærmer seg desember og jul kommer jeg til å ha en konkurranse med mange fine premier, så jeg håper dere henger med fremover.
Akkurat nå har jeg det veldig travelt med å rette opp alle bildene som har forsvunnet fra bloggen. Jeg har kommet et stykke på vei, men det er MYE som står igjen. I tillegg er det mye rydding som står på programmet. Bryllupsdagen, dagen etterpå og dagen før vi skulle reise (3 dager etter hverandre altså) gikk det veldig "rundt omkring...". Klær ble dratt utav skapet for å finne de plaggene som skulle pakkes ned. Alt duppedittet vedr. bryllupsdagen ble slengt på spisebordet fordi vi hadde så lite tid mellom fotograferingen og middagen. Jeg var jo hjemom for å skifte før vi skulle spise.

Bryllupsbuketten ble tørket mens vi var i Sverige og den ser ganske pjuskete ut nå. Det gikk ikke så bra å tørke den delen av buketten som bestod av hortensia, men det viktigste er nå at den er bevart. Det synes nå hvertfall jeg.

Over til shoppingen i går:
Det ble en del fine ting. Bl a gjorde jeg et megakupp hos Ilse Jacobsen. Det var en aldeles nyedlig, romantisk tunika/topp som opprinnelig kostet over  1 500,-. Den fikk jeg til 480,-. En annen topp fikk jeg til 400,-. Den er veldig fin den også. I tillegg måtte jeg kjøpe et par singleter fordi den ene toppen var altfor gjennomsiktig og den andre var veldig utringet. Her er hvertfall resultatene fra handleturen...

Denne har en fantastisk lett sommerduft
Anbefales
Butikk: Bystasjonen Parfymeri

No5 og Mademoiselle
Butikk: Bystasjonen Parfymeri

Make-up fjerner fra Lancome
Foundation og solpudder fra Guerlain som er et
ganske dyrt merke, men hjelpe meg så bra resultatene blir
Når man bruker dette merket.
Butikk: P. Koch

Goodie-bag med lipgloss, serum, parfyme,
fuktighetskrem og foundation fra Lancome
Butikk P. Koch

Dette er en butikk som jeg trygt anbefale. Personalet har veldig god kunnskap om de ulike produktene og hjelper deg gjerne med å finne produkter som passer for din hud og prisklasse. De er alltid hyggelige og veldige blide. Trenger du sminke/parfyme, kan jeg trygt anbefale å ta en tur innom. Butikken ligger på Galleriet.

Vichy Essentielles ansiktskrem
Butikk: Apotek

Denne serien med diverse hudpleieprodukter. Jeg har brukt både ansiktskremen og håndkremen leeenge nå og disse gir virkelig resultater. Jeg har aldri hatt så glattere og mykere hud før jeg begynte med dette merket.

Entity, olje til neglebånd
Butikk: Nails for You

Romantisk og vakker
Butikk: Ilse Jacobsen

Vakre detaljer

Enda en vakker topp
Butikk: Ilse Jacobsen


Hvit og beige singleter til toppene
Butikk: Vivikes

Denne butikken var utrolig dårlig på kundeservice. Selv om det var flere kunder i butikken, sto den ansatte utenfor og snakket med noen venner, uten å ense oss kundene. Jeg sto ved disken og ventet i 5 minutter før den ansatte tok seg sammen og avsluttet "sladringen". I tillegg var denne damen sur og mutt samt at hun gikk og "maulet" på en tyggis. Det var like før jeg spaserte utav butikken uten varer, men siden de toppene var litt viktig, smurte jeg meg med tålmodighet enn så lenge...

Gode og varme skjerf til både sommer og vinter

Ellers klarte jeg å skade meg igjen i går. Jeg var en tur innom Lindex på Bystasjonen for å kikke litt og utrolig nok klarte jeg å skli på et fiskestykke (!) som lå på gulvet og ramlet på baken. Jeg forstuet håndleddet og ankelen i tillegg til at ryggen fikk seg en kraftig strekk. Ikke lenge etterpå var jeg på vei forbi Exhibition og der ramlet jeg igjen. Jeg snublet i en helle som ikke lå skikkelig og da på trynet med enda et trykk på samme håndleddet.
Når skal jeg klare å stoppe med all denne selvskadingen (ufrivillig selvskading for å ha det på det rene...)? Jeg er som regel et par turer på legevakten i løpet av året fordi jeg enten har snublet, brukket noe eller ramlet oppi noe (!).
Den sistnevnte kategorien er litt spesiell. Det var da jeg bodde i Fyllingsdalen. Jeg hadde ligget og sovet middag på sofaen og skulle reise meg brått opp for å ta telefonen som ringte. Siden jeg reiste meg så fort opp, fikk jeg et illebefinnende og glapp taket i bordet og fikk kinnet på kanten av kaffekoppen som stod der. Det ble et dypt kutt som måtte syes på Legevakten.

Jeg tror jeg er den eneste som har tråkket på et fiskestykke i en klesbutikk og ramlet oppi en kaffekopp...










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.