søndag 8. juli 2012

Gårsdagen

Det ble litt action i går også. For en gangs skuld dro vi IKKE til Marieberg, selv om jeg kunne tenke meg å shoppe litt mer. Shoppe-budsjettet er snart brukt opp og jeg må ha litt penger igjen slik at jeg kan kjøpe et par presanger til. Jeg fikk hvertfall sendt noen kort i går. Ikke dårlig bare det.

Middagen i går var til en forandring utrolig god. Denne gangen ble det laks med pepperrotsaus. Selvsagt ble det salat til denne gangen også. Tidligere har det vært norsk laks de har hatt på menyen, men i år er det svensk laks de serverer.

Nydelig god laks
Over til andre fisker:

Hotellet som vi bor på, har et utrolig flott akvarium. Spesielt de oransje fiskene synes vi er vanvittig søte med de små smile-munnene sine.


Papegøye ciclider

I går kveld fortsatte vi feiringen av ekteskapet vårt. Vi har nå vært gift i 9 dager og det gir jo grunn til feiring, ikke sant?
Min kjære er en smule sjenert når det gjelder å være med på bilder, så derfor er det kun Moffeliten som er med på disse bildene...

Kveldens:
Tom Collins og San Francisco

Moffeliten tar en smaksprøve...

Godkjente drinker...
Alltid elegante og seriøse Moffe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.