mandag 16. juli 2012

Hjemme igjen

Så var ferien slutt for denne gang (kanskje sommeren også...?). Det er veldig tøft å kjøre over grensen. Da ligger liksom ferien og all dens opplevelser igjen i Sverige. Husker i går da vi nettopp hadde kjørt over grensen og såg alle bilene med norske reg. skilt som kjørte mot Sverige for å feriere der. Da var det stille i bilen da...

Turen hjem gikk veldig bra. Da vi var kommet til Hemsedal, virket ferien så langt unna og da såg vi frem til å komme hjem. Mens vi var i Hemsedal tok i vi en spise- og dopause. Saken var bare den at vi måtte kjøpe kaffe på bensinstasjonen for å få lov til å gå på do. Akkurat det har jeg aldri opplevd på en bensinstasjon før. Jeg trodde at det var en selvsagt ting at folk kunne bruke toalettene som var på bensinstasjonene, men så enkel er jeg...

Nå er det hverdagen som står for døren, men først skal jeg legge inn en masse musikk som jeg kjøpte i Sverige på mp3'en. Etterpå blir det å overføre filmer og bilder til denne pc'en (hadde en annen i ferien). så skal jeg sy sammen filmene slik at jeg muligens kan få lastet de opp her på bloggen.

Den som venter får se...

Vi sees neste år Sverige <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.