torsdag 12. juli 2012

Stille dag

Det har vært en ganske stille og rolig dag. Vi har kjørt litt rundt omkring for å fotografere, men det ble ingen bilder for min del. Det er veldig ustadig vær ute, med torden, regn, sol, lettskyet osv. Det er MASSE vær ute med andre ord.


I går dro vi til Marieberg for å shoppe og kikke litt. Det ble en stilig retroradio (savner å kunne høre radio på altanen hjemme om sommeren), en genser og et armbånd. Jada, jeg lager smykker selv, men av og til er det gøy med litt fine kjøpesmykker. Jeg skal legge ut bilder av disse litt seinere.

På søndag bærer det hjemover igjen. Det er så trist - JEG VIL VÆRE HER I SVERIGE!!!! Vil ikke hjem og få denne hersens havrelefsa slengt i fleisen. Det er rart, vi har ikke før kommet over til norske-siden, så får jeg hverdagen og stresset midt i ansiktet - OG JEG HAAAATER DET! På vei til Sverige legges alle bekymringer igjen ved grensen og det er deilig. 2 uker i dvale-modus hvor den eneste bekymringen er hva vi skal spise til middag idag.

Denne helgen er det Havne-festival her i Askersund. Det skal være en del artister som skal opptre og vi lurte på om vi skulle ta oss en tur bort. Vi får se. Bare det ikke er danseband, så går det bra. Får allergisk utslett og psykiske skader av den musikken...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.