søndag 8. juli 2012

NEEEIIIII!!!

SVARTE F.... Jeg har nettopp mistet en del av ene tanna. Denne delen er den samme som tannlegen satte på tanna da jeg var hos han for et par måneder siden. Jeg håper VIRKELIG at eg ikke begynner å verke. Jeg får pusse tenner 3 ganger om dagen for å unngå verking. Jeg ble helt utspilt av dette. Nå må jeg altså en tur til tannlegen IGJEN! Denne gangen kommer han mest sannsynlig til å henvise meg til en spesialist på rotfylling, siden tanna er så langt bak.


Hittil i dag har det vært ganske grått og vått. Vi hadde en plan om å dra til Vadstena, men vi utsatte det pga regn og magen min som var dårlig. Vi kommer til å dra dit i morgen istedet.
Kaldt er det ikke. Det er over 22 varmegrader, men det er utrolig stor luftfuktighet, så det virker som om det er over 30. Jeg sliter litt med å puste når luftfuktigheten er så høy.

Da vi var tilbake på hotellet, var det på tide å innta middagen. Det var antagelig da det fatale med tanna skjedde. Det ble kyllingspyd med deilig mango-ralish og salat til middag. Dette var også meget godt og ikke minst saftig. Blir nok ikke siste gangen jeg spiser dette i sommer...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.