onsdag 3. juli 2013

Dag 4 i Askersund SHOPPING!!!

Her er resultatet fra de siste dagers shopping. Jeg har bl a kjøpte en aldeles fantastisk og nydelig cardigan, men det er så vanskelig å fotografere den her på hotellet, så jeg venter med det til vi er kommet hjem fra ferien.

Søte sommerkrus

Cappuccini-kopper

Til bilen og/eller vesken

Jeg er IKKE glad i suvenirer og jeg synes
elger er kjedelige, men jeg likte fargene
på kruset.

Søte kjøleskapsmagneter

Til urnenedsettelsen

Et eggeglass, som jeg ikke trodde
at jeg hadde fra før (rødme), men
det hadde jeg. Jeg er ivrig samler av slike.

Morsomme dekkebrikker

Årets første julegave, men til hvem...?

Snøugle fra Kolmården

Kolmården Tshirt

Kolmården sekk.
Irriterende med logoen, men kjøper man
en sekk på en turistattraksjon, kan man vel
ikke forvente noe annet...

I dag tidlig var vi en tur til Fagertärn, som er en del av nasjonalparken Tiveden. Vi fant den røde Näckrosen, men som i fjor, var den for langt ute i vannet til at vi kunne ta noe skikkelig bilde. For min del ble det null bilder denne gangen. Det er utrolig vakkert ved tjernet, men ingen fotomotiv. 

Dagens dyreopplevelse, var nok da vi fikk øye på en søt, liten stålorm som svømte rundt ved bredden der vi gikk samtidig som den løftet hodet og kikket nøye på oss. Hvert eneste år lurer vi på hva som blir den kommende feriens dyreopplevelser. Så langt i år har det altså vært 2 søte måseunger og 1 stk stålorm.
Hvite vannliljer
Fra fjorårets tur til Fagertärn.

I morgen bærer det avgårde til Vadstena for å se om vi kan finne noen gode fotomotiv, som vi ikke har funnet før. Det blir nok også tid til en tur i Klosterkyrkan for en stille stund også.

Vi hörs sen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.