torsdag 11. juli 2013

Shopping

Her kommer resultatet for de siste dagers shopping. Det er en del fint, men også mye kjipt, but I kinda like it anyway. Favoritten må jo være fontene som vi kjøpte. Den var ikke billig, men jysla fine, som de sier i Rosendal, stedet sør for Norges navle. Jeg er jo også svært glad at jeg kjøpte den søte, lille julenissen, som jeg viste i et tidligere innlegg.

Ok. Her er resultatet:

Sko
Hvite pumps

Nude pumps

Til Leiligheten
Vår absolutte favoritt.
Spørsmålet er bare om vi kan klare
å sette den sammen og få den til å virke...

Søt engel til soverommet

Fin bukett til soverommet

Søte krus til å drikke kaffe av på soverommet

For sparing til ferietur til prosjekt LV, tur til Dubai,
ny pc eller MB CLA. Eller kanskje til alle disse
prosjektene. Dessverre er bøssen litt for liten til alt...

Det er ikke lite som skal inni denne...

For hver kilo jeg går ned,
putter jeg 1 000 kroner på sparebøssen

Det kan bli ganske mange penger utav dette. Jeg har nemlig lagt noe grasalt på meg gjennom våren og sommeren. Jeg skal ned ca 10 kg for at jeg skal se ut som et menneske igjen. Nå ligner jeg mer en bolle i motvind...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.