onsdag 31. juli 2013

Hihi...

Det er gøy med folk som er så misfornøyde at de må komme med surmagete kommentarer når man poster noe i et forum. Spesielt hvis man legger ut en link til bloggen sin. Jeg har fått mange mindre fine kommentarer, men heldigvis er det nå slutt på truslene etter at jeg truet med politianmeldelse. Den siste kommentaren jeg fikk, lød slik: "Folk blir kvalme av bloggere som reklamerer for bloggen sin på den måten. Bare så du vet det".
Dette gjelder linken som jeg la ut til den nye Bayswater-vesken på et dameforum. Jeg lurte på hva folk syntes om vesken og ok, jeg innrmmer det; jeg vil svært gjerne ha flere lesere også, men grunnen var at jeg er svært stolt av denne vesken og har lyst til å vise hvor fin den er.

Jaja, folk må få synes hva de vil og de som er så misfornøyde skal få lov til å være det. Man har da ytringsfrihet her i landet.

Det har jeg også...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.