tirsdag 16. juli 2013

Det harde livet har nå begynt

I ferien jobbet jeg hele tiden med å "banke" slanking inn i hodet mitt. Jeg vet at jeg hele tiden har sagt at NÅ skal jeg slanke meg og så har det glidd ut etter hvert. Jeg var på vekten samme dagen som vi kom hjem og fikk SJOKK. Nå er det ingen vei tilbake. Jeg er bare nødt til å gå igang med slanking for alle penga. Dere skulle virkelig visst hvordan jeg EGENTLIG ser ut. Det er ikke pent, for å si det sånn.

Jeg nekter å gå på alle disse ukeblad-kurene/Atkins/lavkarbo. Det er bare å spise mindre enn en forbruker og i tillegg mosjonere MASSE. Så enkelt er det. Naturen er gratis og det er fort gjort å hive på seg joggesko, kle seg etter været, finne frem musikken på mobilen, hive på ryggsekken og trå over dørterskelen. Da er man igang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.