onsdag 24. juli 2013

Ny veske

Jaha, så har Moffeliten vært i byen og kjøpte seg ny veske. Jeg har alltid ønsket meg dette merket og ble kjempeglad da jeg fikk tak i denne brune vesken. Det ble også et par nye solbriller fra Dior. Jeg har hatt solbriller fra Prada lenge nå, men følte at det er på tide å fornye seg litt på akkurat denne fronten. I tillegg ble det en ny parfyme fra Chloè. Jeg kommer til å legge ut bilder imorgen. Er altfor trett og overopphetet til å fotografere noe som helst akkurat nå.
Jeg klarte å bli dårlig i sentrum i dag. Jeg fikk plutselig ikke puste. Det var ikke angst, men jeg har en ryggsøyle der skivene vrir seg ut av stilling og trykker på lungene slik at jeg får pusteproblemer. Heldigvis fikk jeg lov å sette meg ned for å komme til meg selv i diverse butikker. Ungdommer på sommerjobb vet ikke hva godt de skal gjøre for kundene. De er så utrolig blide og imøtekommende. Det er mange eldre butikkansatte som kunne lært litt om kundebehandling av disse ungdommene.

Jaja, jeg kom til meg selv igjen etter en stund, men ryggen fortsatte å verke, så jeg ringte til Klinikk For Alle for å høre om de hadde noen ledige akuttimer, men de svarte ikke på telefonen. Heldigvis klarte jeg å komme meg til Bystasjonen med diverse sittepauser. Tar en det med ro, går det som regel bra.
Jeg har litt småangst når slike smerter setter inn. I desember i fjor, fikk jeg et illebefinnende på Julehuset der jeg var nødt til å legge meg på gulvet med beina opp, midt blant alle kundene. For noen år tilbake, presterte jeg å svime av på Boots Apotek pga ryggen og overoppheting, så jeg er ekstra oppmerksom nå.

Håper dere koser dere masse i solen. Klemzer

Hvilket kjent merke er det Moffeliten har investert i?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.