tirsdag 17. september 2013

Åpen kommentarlinje og symaskin

Så har jeg valgt å åpne bloggen for kommentarer igjen. Kommentarfeltet har vært stengt for anonyme innlegg, men jeg regner med at ting har roet seg etter alt rabalderet som har vært og har derfor valgt å gjøre dette.

Etter at jeg endret adressen på bloggen min til www.moffelitensverden.blogspot.com, har besøkstallet gått drastisk ned. Jeg forsøkte å endre navnet tilbake til min gamle adresse, men det gikk ikke. Dessverre. Jeg håper at denne adressen vil bli tilgjengelit for meg en gang i fremtiden. Jeg vet ikke hvordan Blogger fungerer på denne måten, om de slipper webadressen etter en stund.



Ny symaskin

I dag er det planer om å dra til sentrum for å se om jeg kan finne en symaskin som er enkel nok, selv for meg. Jeg har ikke peiling på sying og hvordan en bruker en symaskin, så jeg må ha en svært enkel en som i tillegg er svært enkel å tre for en som ser ekstremt dårlig.
Synet mitt har blitt dårligere og dårligere ettersom tiden har gått og jeg har nå større problemer når jeg skal jobbe med smykker. Jeg mangler evnen til å skjele. Den feilen har jeg hatt siden jeg var barn. Når jeg ikke klarer å sjele, er det jo litt problematisk når jeg skal holde ting opp til øynene. Jeg har i tillegg skeive hornhinner, så å se hva som er rett og skeivt, er en utfordring.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.