mandag 30. september 2013

Nytt smykke

Fikk ikke sove i natt, så da fullførte jeg et smykke som jeg var begynt på. Bildene er av tanteungene mine og jeg har brukt litt tid på akkurat dette smykket. Først gikk jeg tom for de små rammene, så hadde jeg ikke ringene som skal feste anhengene til platen og til slutt hadde jeg ikke flere flatback perler.
Jeg bestilte cremefargede perler. Tenkte det ville passe best siden bildene er litt creme, men da jeg fikk perlene, viste det seg at de var hvite, men skitt la gå. Smykket er til meg selv.



Jeg har gått og grublet litt hva jeg skulle bruke platene til, så her er resultatet. Det kommer nok til å bli flere, jeg har MANGE av disse platene. En ting som hadde vært fint er faktisk knallrøde svarovski-krystaller, både i rammene og på platen. Jeg får begynne å lete i eskene mine og se hva jeg finner...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.