søndag 15. september 2013

Deilig middag

Jeg var faktisk så sulten at jeg glemte å fotografere resultatet av middagslagingen idag. Det var utrolig godt. Pinnekjøtt og couscous er fabelaktig godt sammen. Vi lurte litt på hvordan det ville bli med salat til, men det komplementerte maten perfekt. Jeg brukte ørlite balsamico-dressing i salaten og den syrlige smaken passet perfekt til det salte kjøttet.

I morgen blir det koking av kylling. Vi har kjøpt en gigantisk kylling. Den er faktisk større enn en høne. Vi kjøpte den egentlig til Oscar, da han var så syk, men nå tar vi den selv.

Jeg koker alltid fuglen dagen før vi skal spise den. Da rekker den å bli kald før jeg skjærer den opp. Jeg gleder meg veldig til middagen samtidig som jeg er litt spent. Har aldri laget hønsefrikasse før.

Den største kyllingen jeg har sett...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.