lørdag 14. september 2013

Til middag imorgen

I morgen er det pinnekjøtt som står på menyen. Vi har litt igjen fra jul og nå har vi bestemt oss for å spise oss gjennom frysen/kjøleskapet. Dette MÅ vi gjøre nå for å unngå at vi må kaste mat pga plassmangel.

Menyen i morgen er litt spesiell. Det blir som sagt pinnekjøtt, men tilbehøret blir couscous og salat, en fin sommerkombinasjon. Jeg har spist dette før og synes det er kjempegodt. Jeg håper min kjære også synes det.


I dag holder jeg på med å lage smykkene som jeg har fått bestilling på + at jeg er igang med å lage gaveeskene. Det er jo typisk også. Selvsagt har jeg ikke 2 designark av samme farge, så nå må jeg "fise" ned til Panduro på mandag for å se om jeg kan få tak i noen som kan brukes.

Jaja, jeg kommer vel iland denne gangen også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.