fredag 13. september 2013

SOLGT!

Så er begge Make-A-Stand-smykkene solgt. Inntektene av salget skal jeg donere til Dyrebeskyttelsen Norges kamp mot pelsdyroppdrett. Jeg har bestilt flere innfatninger som tekten "It's my Fur" skal ligge i. Jeg hadde kun 2 slike på lager. Jeg regner med å ha de bestilte varene på lager om 2 - 3 uker siden jeg bestiller disse fra USA.

For å gjøre en sak klar: Jeg representerer ikke Dyrebeskyttelsen Norge. Jeg har bare lyst til å bidra til kampen mot denne avskyelige pelsindustrien.

Hvis dere har lyst til å bidra til dette, håper jeg at dere vil smøre dere med tålmodighet en stund til, så vil smykket igjen bli lagt ut for salg på butikken min hos Epla.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.