fredag 6. september 2013

Forferdelig tøft

Det har blåst opp til storm etter at jeg siterte et innlegg her på bloggen som en jente sendte til meg på et forum. Jeg sliter virkelig nå fordi jeg også har fått pepper fra dette forumet pga at de mente at jeg hadde linket til en tråd i dette forumet, noe som jeg ikke har gjort.

Jeg har blitt beskylt både for det ene og det andre, både på mail, blogg og forum, men når jeg forsøker å ta igjen for all urettferdigheten og anklagene som har kommet mot meg, er det plutselig jeg som er skurken.

Jeg er svært glad for at min mann er med meg nå fordi jeg er faktisk, og jeg lyger ikke, på vei inn i en psykose. Det virker som om det er denne måten kroppen beskytter meg hvis jeg skulle oppleve mye stress. I tillegg er han hos meg hvis jeg skulle finne på å gjøre meg noe. Det har skjedd før og jeg har ikke lyst til å havne på legevakten igjen med både psykose og andre ting. Jeg har tatt en ekstra tablett av en medisin som skal stoppe psykoser og håper at dette vil få meg til bake til livet igjen.



Jeg er kalt både dramaqueen, patetisk, barnslig, ...... osv osv. Noen av dere husker sikkert et innlegg som jeg hadde her på bloggen vedr. en heller ekkel opplevelse som min mann og jeg ble utsatt for for noen dager siden. Jeg har redigert dette innlegget np. Det kommer til å bli publisert igjen om en stund, men nå vil jeg ha litt fred og vil vente med dette til orkanen har gitt seg.
Jeg synes ikke det er riktig at et forum skal legge seg opp i hva jeg skriver på bloggen min, så lenge jeg ikke har linket, oppgitt navnet på personen jeg siterte eller navnet på forumet. Da synes jeg ikke de har rett til å blande seg inn i hva man skriver.

Jeg har den siste tiden følt meg veldig sjikanert pga av innholdet i mailer, kommentarer her på bloggen samt forumet. Jeg har nå valgt å gjøre det vanskeligere å kommentere her. Leserne på registrere seg og logge seg inn og i tillegg skal jeg godkjenne kommentarene. Absolutt INGEN trakasserende kommentarer kommer igjennom. 

Dette er MIN blogg og det er JEG som bestemmer hva som skal skrives her.

Alle hyggelige kommentarer ønskes velkommen. Jeg pleier å si at "har man ikke noe godt å si, får man heller la være å si det".

Det er rart med oss kvinner. Det ser ut som om at kvinner er kvinner verst. Det er så mange, spesielt feministene som sier at verden hadde blitt mye bedre uten mannfolk. Jeg vet ikke helt jeg. Slik som jeg har sett på kommentarer rundt om. virker det som om vi er vår egen fiende. Det er jo klart at folk har lov til å være uenige med en og motsi en, men grensen går når man fjerner seg fra saken og begynner gå på person.

DET er trist det.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.