fredag 27. september 2013

Totalt uansvarlig

I går var jeg litt utenfor pga beskjeden som vi fikk i forrige innlegg. For å muntre meg opp, var min kjære på butikken og kjøpte Kinderegg (søte han <3). I ett av eggene lå det noe som skulle vært forbudt å selge til små barn; nemlig et stempel med blekk.


Jeg skjønte ingenting da jeg plutselig ble blåsvart på fingrene og i ansiktet. Sofaen hadde også fått flekker. Heldigvis hadde jeg tatt av trekket for å vaske dette.

Hva om det hadde vært en tre-åring som åpnet akkurat dette egget og fant dette stempelet? Jeg vil tro at foreldrene hadde blitt glade hvis de oppdaget at den hvite sofaen til 50 000,- var full av blåflekker. Selv om man er stor sjokoladeprodusent, går det jo an å bruke hodet av og til. Regner med at de kanskje får noen erstatningssøksmål mot seg pga dette.


Jeg hadde hvertfall store problem med å få dette av fingrene etterpå. Jeg måtte til med både neglelakkfjerner og Jif Universal. Jeg hadde jo tatt på skitten før jeg var klar over hva det var jeg tok på.

Jeg skal hvertfall være mer obs hvis det kommer flere Kinderegg i min nærhet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.