fredag 1. november 2013

1 stk julegave-eske

I dag ble det en fin julegaveeske. Jeg synes denne ble så fin og kunne tenkt meg å lage flere av denne for salg, men Panduro har sluttet å føre dette designerpapiret (typisk!). Jeg var en tur der igår med håp om at de hadde, men jeg hadde på følelsen at de ikke førte dette lengre.

Papiret er i metallic sølv og passelig tynt slik at man kan brette det uten problem. Da jeg spurte etter dette papiret, ble jeg presentert et tyyynt papir ala servietter. Det virket ikke helt som damen forsto at det var designerpapir jeg var ute etter.




I fremtiden tror jeg at jeg må kjøpe inn bunker på 100 stk når jeg skal ha slike fine papir, bare i tilfelle de slutter å føre dem - og det gjør de jo.

Egentlig kunne jeg tenke meg å lage denne for salg, men siden jeg bare har den ene, er den tiltenkt som innpakning til en gave til en spesiell person (og nei, jeg sier ikke hvem).

Nå har jeg også fått på plass innleggsputene som er i gaveeskene. Jeg har en del smykker som skal sendes ut i den nærmeste fremtid, så det har vært mye liming i det siste.

Det ene smykket som har hatt stor suksess, er Jolly Snowman. Jeg må innrømme at jeg liker veldig godt denne snømannen siden han er så søt og morsom og i tillegg, ikke så stor. Jeg har flere domer liggende til tørk på arbeidsbordet og skal snart igang med å klippe kjedene som skal være på smykkene.

I virkeligheten er bildet inni smykket,
knallskarpt. Det er ikke så lett å
fotografere disse smykkene.
Den gule flekken på opphenget er KUN
refleksjoner i rommet. Det er ingen skader.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.