tirsdag 19. november 2013

Vinter og nye negler

I dag kom vinteren til Hatlsestad. Det er masse snø ute, men det er bare hos oss. I sentrum så jeg knapt en snøfille. Skal jeg være ærlig, kunne snøen holdt seg borte en stund til. Desember hadde vært passende. Nå er det veldig glatt ute, men bare på fortauene. Jeg regnet ihvertfall god tid da jeg skulle til sentrum idag.


På vei hjem ikveld

Grunnen til at jeg dro inn til sentrum idag, var som sagt at neglene mine trengte å freshe seg litt opp. Jeg klarte selvsagt å glemme igjen både fargekartet og bildene av juleneglene som jeg skull vise den flinke manikyristen min. Allikevel fant vi ut at hvit sølvfarge ble det fineste. Jeg vil tro at fargen er tett opptil den som jeg plukket ut på fargekartet.

Neglene ble kjempefine likevel. Jeg er så fornøyd hver gang jeg går fra Nails For You. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vært misfornøyd på det 1 1/2 årene som har gått siden jeg begynte å gå der. Tusen takk Paulina.

Bestemmelsen på hvordan juleneglene mine skal se ut, ble også gjort, men hvordan de blir, får vi vente litt med å se.

Her er hvertfall dagens resultat:


Dårlige nyheter
Da jeg kom hjem ikveld, fikk jeg noen svært dårlige og utrolig sjokkerende nyheter som gjorde meg aldeles rasende. For å berolige dere, kan jeg si at det er hverken noe gale med meg og min kjære og vi er heller ikke syke.

Nei, nyheten kom et annet sted ifra og på det nåværende tidspunkt hverken kan eller vil jeg si noe mer om dette. Jeg håper ihvertfall det ordner seg til det beste, eller rettere sagt, slik jeg anser som det beste. Det gjelder heller ikke helsen til noen av de som jeg kjenner.

Jaja. That's life...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.