mandag 11. november 2013

Smykkeklubb på gang...?

Så har jeg lagt ut "etterlysning" etter folk som kunne tenke seg å være med i en smykkeklubb her i Bergen. Jeg har gått og tenkte på dette lenge, men selvtilliten min har hindret meg i å gjøre det. Ingenting er forandret når det gjelder sistnevnte, men jeg er nødt til å nekte meg selv å rygge unna utfordringer skal jeg komme meg videre.

Jeg har gått ut i et diskusjonsforum og på Epla-forumet for å se om noen kunne tenke seg dette. Jeg synes det hadde vært så koselig å samle seg ved et arbeidsbord og lage smykker og hjelpe og inspirere hverandre (her ble det mye "og" gitt...).

Hadde ikke dette vært koselig?

Nå vet jeg ikke hvem som leser bloggen min, hvis det er deg og du bor i Bergen eller i Bergensområdet og kunne tenke deg å være med på dette, kan du sende meg en mail. Adressen min står under "Kontak".

Håper vi sees.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.