onsdag 13. november 2013

Dvale-dag

Jeg er virkelig i dvale i dag. Første delen av natt til i dag ble et h.....te for meg. Da jeg la meg, viste blodsukkermålingen HIGH og etter 2 timer, var det fortsat HIGH.

Det ble satt insulin etter insulin uten resultat, men heldigvis fikk vi indikasjoner på at sukkeret var på vei ned da en måling viste 38,3. Jeg gjorde ikke annet enn å drikke brus for å slå ihjel tørsten (en får alltid ekstrem tørsthet ved høyt blodsukker). I dag er magen min svææær pga all brusen som jeg drakk, men den normaliserer seg vel i løpet av dagen.




De siste dagene nå har jeg forsøkt å gjøre litt husarbeid, men det går forferdelig seint med meg. Ryggen har kommet utav stilling og jeg kan bare stå noen få minutter om gangen. Planen var også å begynne å gå litt tur, men det går dessverre ikke. Jeg har bestilt time hos kiropraktor den 19. samme dagen som jeg skal i neglesalongen.

Ellers har det ikke vært så mye nytt å rapportere. Jeg laget flere perleringer i går og jeg skal vise disse om noen dager.

Juletrepynt
Nå har jeg fått ut de siste bestilte smykkene og nå kan jeg gå igang med å lage juletrepynt som vi skal ha på treet. Jeg har allerede skrevet ut bildene og de har ligget og tørket i noen dager. I dag skal de limes for så i morgen å settes på plass i rammene. Tror de skal bli kjempefine på treet.

Jeg skal vise bilder så snart de er ferdige. Nå er det begynt å blåse opptil storm på et kjent diskusjonsforum og jeg må inn og følge med på dette.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.