tirsdag 5. november 2013

Forsmak på juleheaderen og litt julekjole

Så har jeg fått gjort ferdig juleheaderen til bloggen. Jeg er litt utspilt og skulle egentlig ha fotografert smykker idag, men jeg har liksom ikke inspirasjonen inne. Har bestemt meg for å ta dette imorgen istedet.

Jeg har i det minste fått gjort ferdig headeren og tenkte jeg skulle legge ut en liten forsmak på denne.


Jeg har også funnet julekjolen. Om jeg kjøper den er en annen sak. Jeg er nødt til å begynne å spare litt penger. denne pc'en holder ikke i all evighet og den har faktisk begynt å få problemer med usb-portene, så det er på tide å vende blikket mot en ny maskin. Jeg har jo mistet denne i gulvet også og den er så stygt oppskrapet at dere vil ikke tro det.

Her er hvertfall kjolen som jeg har tenkt å bestille

Denne
enten i svart eller rødt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.