torsdag 21. november 2013

2 festantrekk med samme kjole

Jeg elsker å sette sammen diverse antrekk i hodet mens jeg gjør husarbeid. Nå har jeg kost meg litt i nettbutikkene og funnet fram til 2 forskjellige antrekk med samme kjole.

Jeg har en ganske kjedelig smak når det kommer til klær, men en slik kjole kan man jo style på hundre-og-fjerten måter, så her er mine forslag:

Vi starter med en enkel kjole fra
Zalando

Tar på oss noen fine, høyhælte fra
Brandos.
Siden kjolen er så enkel, synes jeg det er litt
fint med pynt på skoen.

Dette er også en sko fra Brandos.
Denne er litt mer klumpete, men går fint til kjolen likevel.



Så tar vi på oss noen enkle, cremefargede
perlesmykker fra
Moffelitens Verden.
Disse kan også fåes i hvitt, hvis man ønsker det.

Og helt tilslutt:


Den uunværlige clutchvesken.
Disse er fra Zalando og Brandos.

Her synes jeg man godt kan bruke cremefarget
siden smykkene har samme farge.
En fin, svart clutchveske med litt dekorasjon på
går også fint.

Velger du å bruke kun den svart kjolen
og ikke smykker, kan du piffe den opp med 
kraftig mønstrete sko eller vesker.

Bruk mønstete sko ELLER veske.
Disse to sammen blir for rotete

Den lille sorte igjen.

Med morsomme sko


Eller mønstrete vesker.

KOS DERE <3











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.