søndag 17. november 2013

Juletrepynt

Endelig har jeg tatt meg tid til å lage juletrepynt. Dette er ikke den tradisjonelle pynten, men jeg tror det vil gjøre seg bra på juletreet likevel.

Jeg har brukt vanlige smykkerammer og skal nå sette en ring i hver av disse og til slutt feste et fint, hvitt chiffonbånd. Det som er litt morsomt med denne spesielle juletrepynten, er at den kan brukes som smykke etter jul. Det har en del av kundene mine forstått og juletresmykkene har gått unna som varmt hvetebrød. Etter jul, er det bare å bestille et kjede hos meg, så har man et fint halssmykke.

Nå har jeg gått tom for sølvrammene (se Eplabutikken min), men jeg venter inn nye om en liten stund.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.