fredag 13. desember 2013

Årets Juletre

Jeg hentet klokken på Posten i dag, men jeg ble litt skuffet da jeg åpnet pakken. Den var mye finere på bildene, så nå skal jeg pakke inn denne og sende den i retur. Jeg bestilte en ny MK-klokke, nemlig den som heter Ritz, synes kanskje den er litt finere.


Juletreet
Har nå kommet på fot og står klart i stuen til pynting, Vel, ikke helt. Vi skal vri det litt, slik at de stygge grenene på venstresiden kommer bak mot veggen.

Jeg er sånn passelig fornøyd med treet, men egentlig er jeg faktisk aldri fornøyd med noen av juletrærne som vi kjøper. Jeg synes dette er for lavt. Jeg ville hatt et tre på 3 meter, men det såg ut som om de ikke hadde dette, eller hadde solgt de de hadde.

Nå skal grenene få "sette" seg før vi begynner å pynte det. Å få lyslenkene på, vi har 3 stk, er alltid en prøvelse, men vi skal nok få det til i år også.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.