mandag 16. desember 2013

Hjertestans avverget!!!

Himmel og hav! Jeg har nettopp holdt på å dø på meg av skrekk!!! Jeg forsøkte å logge meg inn på Facebook-kontoen min og fikk beskjed om at den var midlertidig suspendert pga mistenkelig aktivitet.

Jeg skjønner ingenting. Ettersom jeg vet, har jeg ikke hatt noen "mistenkelig aktivitet" på kontoen min. Hva dette er, aner jeg ikke. Det kan kanskje ha vært et lite virus for da jeg skulle gå inn via sikkerhetsjekken, fikk jeg opp disse 3 valgene:

* Svar på sikkerhetsspørsmål
* Tast inn de 6 første tallene i ditt kredittkortnr (!)
* Identifiser vennene dine

Pga spørsmål nr 2, lurte jeg på om jeg har vært dirigert videre til en side som utgjør seg for å være Facebook. Jeg synes også det var rart at jeg skulle identifisere alle 800 vennene som jeg har inne på denne siden.

Jaja, jeg er inne igjen, og krysser alt som kan krysses for at det skal gå bra.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.