onsdag 18. desember 2013

Hva har egentlig skjedd med Oasen...?

Det er enda en ting jeg lurer på nå i førjulstiden.


Det lurer jeg virkelig på. Hvor er julestemningen blitt av på dette kjøpesenteret?
Jeg stakk innom der i går, etter at jeg hadde vært hos frisøren og renovert håret mitt til jul.

ABSOLUTT INGEN JULESTEMNING I DET HELE TATT!

- og heller ikke noe folkeliv. Det var stilt som i en bakgate. Det var satt opp noen små juletrær hist og her og det tradisjonelle treet med nissen i, var jo også på plass, men det var det. Ikke var det særlig med julepynt i butikkene og høyttaler-anlegget hvor de kunne spilt fin julemusikk, var taust. Det sto noen spredte sjeler foran "Nissen i Juletreet", men det var alt.

Ok, så driver de å pusser opp, men allikevel. LITT julestemning må man da kunne tilby kundene sine. Jeg husker da jeg bodde i Fyllingsdalen. Da var det ofte små konserter og underholdning på torget inni senteret. Nå virker det som om senteret har gitt opp.

På andre kjøpesentre, er det full julestemning. Nå har jeg ikke vært i alle kjøpesentrene rundt om, men jeg må si at både i Lagunen, Åsane Storsenter og Arken var det så mye julestemning og liv at man klarte å plukke med seg litt av dette.

Og det var det...

2 kommentarer:

  1. Ta turen innom Oasen i dag. Garanterer julestemning.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Takk for kommentaren. Oasen har virkelig tatt seg opp når det gjelder julepynten. Det var fantastisk å være der i dag.

    Ønsker deg en fin jul :)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.