søndag 8. desember 2013

Gaveinnpakking

Så er vi heldigvis kommet så langt. Nå er så og si alle gavene kommet i hus. Mangler bare et par stykker. Det er deilig å tenke på at vi snart er ferdig. Hvert eneste år gjør jeg det jeg kan for å lage fin innpakning, men jeg er ikke så flink til dette, jeg mangler vel strengt talt talentet, men jeg fant noen fine kakeservietter på Panduro samt litt annet snacks, så jeg håper at det vil bli bra.

Vi var en tur til Panduro i går kveld, men vi må ha en tur i dag også. Jeg finner alltid ut at jeg mangler diverse bånd og papir og andre duppeditter som hører med.




I år blir det mindre gaver. Vi har droppet en del personer i løpet av året og sender heller et koselig julekort til disse. Jeg liker å kjøpe julekort. Jeg er velidg nøye på at julekortet skal formidle noe til mottakeren. Samme gjelder med til-fra lapper. Jeg har veldig lyst til å lage personlige lapper og skrive hvor mye personen som mottar pakkene betyr for meg og min mann, men spørsmålet er om jeg får det til. Er ikke så flink med slikt.

Jeg får krype inn i det kreative hjørnet mitt og tenke...






2 kommentarer:

  1. Heldig er den som får denne fine pakken. Så koselig og flott er den at det spiller liten rolle hva den inneholder... Den er nesten for fin til å åpnes ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Det er gøy å pakke inn gaver. Oppdaget plutselig at det var en liten "snurr" på bandet der, så jeg må løpe og ordne denne §:o)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.