søndag 22. desember 2013

Travel dag

I dag blir det forferdelig travelt. Akkurat nå har jeg satt meg ned med en kopp kaffe for å oppdatere litt på bloggen. Må la ryggen hvile litt.

Det er husarbeid som blir hovedgesjeften i dag, pluss at jeg skal pakke inn premiene i julekonkurransen og få sent dem. Regner med at det er imorgen de går. Det er vel ikke postgang i dag.

Det er litt smårot rundt i leiligheten og det skal vekk nå. Det er jo litt kos å holde på med smårydding nå rett før jul. Jeg har jo også dagen imorgen. Da kan jeg ikke forlate leiligheten i det hele tatt før utpå kvelden. Jeg venter nemlig julekjolen da. 23. er den estimerte leveringsdatoen, men om jeg får den da, er en annen sak.
Mer om gårsdagen
Som dere vet, var vi en tur til Rosendal i går. Det var koselig trass i skrekk-episoden som vi hadde på ene fergen. Mor hadde laget smultringer og vi fikk med oss en stor boks smultringer hjem. Hun er dessverre ikke så sprek lengre. Hun er blitt mer krokrygget enn hva jeg kan huske fra tidligere. Jeg skriver egentlig ikke om famileforhold, men jeg fikk så vondt inni meg da jeg så henne. Skulle så gjerne feiret jul der, men har det så godt her i byen sammen med min kjære og hun sier at det ikke gjør noe om vi ikke kommer.

Det er fælt å se når foreldrene våre begynner å bli gamle, men hva er alternativet? Det river litt i hjertet allikevel. Gode mammaen min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.