tirsdag 10. desember 2013

FERDIG!!!

I går kveld ble vi ferdige med alle julegave-innkjøpene. Yeeay! Det er deilig å tenke på. Nå er jeg full gang med å pakke det inn og både golv og bord flyter av limebånd, gavepapir, bånd og andre duppeditter som skal til for å få laget en fin pakke.

Her er noen av pakkene som er ferdige.










I kveld skal vi til Plantasjen for å kjøpe årets juletre. Gleder meg som en unge. Siden vi har så høyt under taket, satser vi på å få tak i et som er minimum 250 cm.

Uti uken skal jeg inn til Rosendal og levere julegavene til min kjære mor. Dessverre må jeg reise tilbake til Bergen dagen etter. Skulle så gjerne ha vært der i noen dager, men tiden strekker ikke til. Jeg har fjerten avtaler fremover. Først er det frisør, så øyebryn og så negler og etterpå blir det nok en tur til min kjære svigerinne og tantebarna med julepresanger, men det må vi avtale med dem først.

Jeg har også et hemmelig prosjekt på gang, som en julegave til meg selv, men jeg vet ikke om jeg får tid og råd til det.

Jeg fatter ikke hva som skjer. I fjor bestemte vi oss for at vi skulle bli tidlig ferdig før jul, men DET KLARER VI BARE IKKE. Jeg har en liten teori akkurat når det gjelder desember, nemlig at klokkene går fortere når vi kommer til desember. Hvorfor skulle vi ellers knapt å bli ferdige med alt som skal gjøres før julaften?

Jeg håper at en fysiker vil forske på dette...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.