onsdag 4. desember 2013

Hva i alle...???

Nå er jeg sint nå. Jeg var innom Youtube-kontoen min og oppdaget plutselig at alle bildene som jeg har presentert på bloggen her, ligger på nettstedet der. Hvordan dette har skjedd, aner jeg ikke. Jeg får heller ikke til å slette de bildene, eller rettere sagt, jeg tør ikke da jeg slettet noen bilder fra mobilen min tidligere og da forsvant bildene fra bloggen min også.

Jeg skjønner ikke at det er tillatt å stjele bilder på denne måten. Alle mine bilder er kopibeskyttet, men nå ser det ut som om jeg må gå til andre tiltak slik at jeg selv har kontroll på hvem som bruker dem og hvor de blir av.

Jeg trodde jo, i min naivitet, at Youtube ikke gjorde slikt og nå vurderer jeg sterkt å slette kontoen min.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.