torsdag 12. desember 2013

Så koselig !

Det var koselig med førjulsbesøk. Tantebarna blir bare flottere og flottere ettersom tiden går. I morgen skal de til Oslo for å se Jul i Blåfjell + en konsert med Åge Steen Nilsen. Min niese har truffet han flere ganger og er en svoren fan.

Moffeliten hadde laget kakao og serverte denne sammen med kjøpe-krumkaker. Jeg kan ikke bake for fem flate ører, men besøket hadde med seg en deilig kake og da ble alt bra <3.

Det har vært en superkoselig kveld, men nå skal jeg snart stupe i seng. Det blir en lang dag i morgen. Jeg må en tur til sentrum hvis jeg bare kommer på hva det var jeg skulle gjøre der. Og så skal jeg hente ut 2 pakker på Posten.

Vi fikk også avlevert julegavene. Det er kjekt med juleforberedelser som er unnagjort.
,

God natt og sov søtt alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.