onsdag 11. desember 2013

Julegave til meg selv #1

Nå er den på vei til meg. Denne har jeg ønsket meg leeenge. Jeg skulle egentlig ha den som var i sølv og gull, men den er utsolgt. Nå har jeg jo en Michael Kors i gullfarge, så jeg bestemte meg for å kjøpe en i sølv denne gangen. En kan jo ikke bruke gullfargete klokker til sølvsmykker og omvendt.

Jeg håper jeg får denne før jul. Jeg har også øynene på en ny kjole, men det spørs om de rekker å levere den innen julaften, så istedet for å ta sjansen, velger jeg heller å bestille denne over nyttår.


Klokken kostet litt, men hva gjør man ikke for å føle seg vel? Det som er gøy med armbåndsur, er at de blir mer og mer smykker. Det er ikke uvanlig at en kvinne har 4 - 5 ulike klokker slik at hun kan finne en som passer til antrekket som hun skal bruke. Det er slutt på den tiden da klokker var klokker. Nå er det som sagt smykker.

Grunnen til at jeg skravler så tidlig på morgenen, er at jeg våknet kl 0330 i natt og det var umulig å få sove igjen. Jeg blir GAL av dette og min store skrekk når jeg legger meg for kvelden, er at jeg skal våkne opp rundt den tiden. Da klokken var 0430, spiste jeg frokost og har allerede sett et par episoder av Friends. Nå er jeg trøtt, men siden klokken nå nærmer seg 7, er jeg nødt til å holde meg våken ellers ødelegger jeg hele dagen.

Vel, jeg får gå å sette på litt mer kaffe så resten av hjernen begynner å virke.

God morgen forresten.

Moffeliten gjør litt morgengymnastikk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.