torsdag 31. mai 2012

Utrolig frekt

Nå er jeg skikkelig forbannet. At det går an å gjøre noe slikt. Jeg var i postkassen i dag og der lå det et blad, som jeg har abonnement på. Trodde jeg. Jeg tok meg en kopp kaffe og satt meg ned for å åpne posen som bladet låg. Da ser jeg at jeg har fått et helt annet blad. Jeg ble temmelig forvirret. Jeg har ikke abonement på dette bladet i det hele tatt. Da jeg sjekket på Bonnier sin nettside, sto jeg oppført med abonnement på 2 forskjellige blad, nemlig BoligPluss og I form. Jeg har ALDRI bestilt dette bladet og skjønner ikke helt hva som har skjedd. Jeg forsøkte å ringe, men kundeservice var stengt for dagen. Jeg fikk heldigvis sagt opp abonnementet over telefon, men jeg ikke ferdig med dem. Jeg skrev en rasende mail og de kommer til å få høre det over telefonen i morgen. AT DET GÅR AN. Enten har de bare laget et abonnement, eller så er det noen som tuller med meg. Dette er hvertfall ikke gøy.

Forbanna uprofesjonelt er det. Hvis de fortsetter å sende dette bladet, slutter jeg som kunde hos dem og drar inn Forbrukerombudet.

Så enkelt er det...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.