torsdag 1. august 2013

God morgen

kjære venner. Det var rart å våkne opp i dag tidlig. Jeg fikk føling utpå natten og fantaserte at jeg var i Stockholm sammen med flere personer som jeg kjenner i Rosendal. Det var fullstendig kaos. Det var en som skulle spille i et korps og jeg husker at jeg ble ganske så sur fordi er det noe jeg IKKE liker, så er det korpsmusikk.

Jeg satt meg i bilen min og skulle kjøre hjem, men plutselig ble setet lagt bakover mens jeg satt fastspent i sikkerhetsselen. Jeg forsøkte å komme meg løs, men uten hell. Til og med da jeg kom til meg selv igjen, var jeg sikker på at drømmen var virkelighet og snakket hele tiden om "at der er noe som ikke stemmer her..." Jeg var også sikker på at jeg hadde den gamle bilen min enda og ante heller ikke hvor jeg var. Jeg spurte mannen min om hvor vi var og han fortalte som sant var, at vi var hjemme og klokke var 2 på natten, men jeg ga meg ikke så lett. Jeg rett og slett hallusinerte noe kraftig pga det lave blodsukkeret.



Jeg hadde en annen episode tidligere i uken. Da var det også føling, men da var jeg overbevist om at det var en mus i saftkruset mitt og jeg mente saften smakte mus og at sugerøret som jeg brukte i saften egentlig var en foten på musen.

Det er mye rart en fantaserer om når man har lavt blodsukker og vi har hatt oss mang en god latter etterpå.

Det er godt å kunne le av seg selv...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.