tirsdag 28. januar 2014

Enda tett i pappen

Jeg er fremdeles like tett i øret. Jeg stakk oppom legen min i Fyllingsdalen og fikk time med en gang, men han kunne ikke se annet i øret enn at trommehinnen var dratt litt innover. Jeg ble fryktelig lei meg da jeg regnet med at øret var fullt av voks. Er det det, så er det lett å ordne med en øreskylling. Nå må jeg til med å spyle nesen med saltvann istedet. Han mente at det kunne være betennelse eller fortetning i en av gangene som fører fra nesen og til ørene.

Det er så forbaska irriterende. Jeg har ikke før blitt ferdig med èn ting, før en ny ting melder sin ankomst. Jeg lurer på om årsaken kan være at jeg blødde ganske mye neseblod på Haukeland, antageligvis pga den tørre luften. Da kan det kanskje være litt arr i en av kanalene. Jeg blåste jo så kraftig i lommetørkleet at ørene nesten spratt ut, men dette er jo en uke siden.

Jaja. Jeg får forsøke med skylling. Skal ta en tur på apoteket for å få tak i engangssprøyter til skyllingen. Jeg har ikke så lyst til å putte hele nesen nedi et vannfat. Jeg har en legetime den 7. og hvis det ikke har kommet seg innen den tid, får jeg se om jeg kan få en henvisning til en spesialist.

Livet er hardt mange ganger. Hihi...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.