lørdag 18. januar 2014

Jeg har vunnet £2 000 000

Hurra!!! Nå ble jeg kjempeglad. Nå skal jeg avgårde for å kjøpe MB S-klasse, Luis Vuitton veske, Chanel Veske og litt flere Mulberry vesker. Jeg har klikket på linken som fulgte med meldingen og får premien inn på kontoen min i løpet av noen dager.


Hvor dum tror disse, som sender denne meldingen, jeg er??? Disse meldingene er gammelt nytt. Jeg har litt hjerneceller igjen etter alle anfallene som jeg har hatt og jeg skjønner da at dette er svindel.

Jeg synes allikevel at det er morsomt å motta disse meldingene. De lyser jo opp i hverdagen, så det skal de ha.

Jeg har jo også fått en del mailer som omhandler døde diplomater, syke barn, syk kone, syk ektemann og you name it. Jeg tar alltid vare på disse for underholdingsøyemed.

Har dere noen gang mottatt slike meldinger?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.