tirsdag 15. april 2014

?!%&##"!/"!?!!!!!


ADVARSEL:
Dere med sarte sjeler, eller som er religiøse bør ikke lese videre fordi nå kommer det noen sterke gloser.

HVA I HELVETE, FAEN, SATAN, JÆVLA, FORPULTE SATAN ER DET SOM FEILER ENKELTE FOLK???

Igjen er det på Facebook. Jeg så en post med en video. På stillbildet var det en søt liten uskyldig valp og jeg tenkte at "den må jeg ta en titt på". Innholdet gjorde meg så rasende at jeg kunne slått denne personen som la ut denne filmen, flat. Jeg hadde faktisk ikke nølt og jeg mener det. Jeg har slått til folk før og gjør det gladelig igjen.

På videoen ser man en gruppe på 5 - 6 unge jenter og en bitteliten valp. Disse jentene trakker med sin fulle tyngde på valpen i tillegg til at de bruker den som fotball. Hva i SVARTE FAEN er det som feiler disse??? Kommer de foran mitt ansikt en dag, blir resultatet at jeg får livstid bak murene - og jeg vil være stolt av det.

Jeg er så sint at jeg har kastet opp, jeg gråter, jeg har slått knyttnevene i veggen og jeg skjelver slik på hendene at jeg ikke klarer å skrive feilfritt på pc'en engang.

Nå kommer aldri disse bildene og skrikene av den vettskremte valpen til å forlate hodet mitt. Hun som la ut denne videoen, fikk denne meldingen fra meg:

"WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU POSTING THIS VIDEO. YOU HAVE BEEN REPORTED TO FACEBOOK AND YOU ARE NO LONGER A FRIEND OF MINE. FUCK YOU AND GOODBYE".

Folk som gjør slike ting er ikke verdt møkka de trår på. Heldigvis tror jeg på karma og jeg håper at denne kjerringa får et jævlig liv!

Nå skal jeg gå å slå knyttnevene i sofaen mens jeg gråter og evt knekker flere av tennene mine fordi jeg biter så hardt sammen...

Moffe has turned herself into a devil...

2 kommentarer:

  1. Aud F. Aleksandersen15. april 2014 kl. 16:43

    Dette høres jo helt grusomt ut:( Forstår deg godt og jeg skal ikke se på den filmen om jeg kommer over den.
    Men for din egen del og ikke minst de rundt deg håper jeg du skifter utseende til slik du var før med ny flott sveis.
    Ønsker deg en god påske med litt Alzheimer i den biten av hjernen hvor filmsnutten ligger lagret. ;)
    Påskeklem fra Aud

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tilbakemeldingen. Joda, jeg har gått tilbake til min opprinnelige frisyre, nemlig bob'en. Litt for mye styling på en slik frisyre, men det går seg til :)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.