tirsdag 1. april 2014

Fine smykker fra AFA Smykker


 I dag tenkte jeg å vise 3 ulike smykkesett som jeg har kjøpt fra AFA Smykker. De er bare så nydelige! Jeg har kjøpt fra andre smykkekolleger også, men de har jeg allerede blogget om (før jul i fjor).

Jeg er svært glad i farger, spesielt gult og jeg håper at bildene ikke gjør smykkene urett...

Dette nydelige armbåndet og øredobbene er i lysere gult enn det bildet viser. Dette settet fikk jeg i posten for noen dager siden og dette skal jeg "spare" til nærmere sommeren, da jeg har masse gule sommerklær som disse vil passe godt til
 Dette halsbåndet og øredobbene kjøpte jeg før jul ifjor. Jeg husker ikke helt hva slags perler som er i smykket, men det er hvertfall rød agat. Blomstene er av fimo. Jeg har fått utrolig mange kommentarer på dette smykket og det passer utrolig godt til svart genser/skjorte/topp.
Nå vet jeg heller ikke hvilke steiner dette smykkesettet består av, men jeg lurer på om det kan være Dragon's Vein siden disse perlene har hvite tegninger på den rosa fargen.
Dette smykkesettet har jeg ikke brukt enda, siden dette er et sommersmykke, men jeg gleder meg stort til å benytte det nå i sommer. Tror det vil passe fint til en hvit, enkel topp.
 Hvis du har lyst til å sjekke ut smykke-utvalget hos AFA Smykker, klikker du bare på linken til høyre her under "Flinke Smykkekunstnere.

2 kommentarer:

  1. Aud F. Aleksandersen15. april 2014 kl. 16:46

    Tusen takk for hyggelig blogging om smykkene du kjøpte av meg, Wenche. <3 <3 <3

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig. Elsker smykkene dine og de flotte fargene du har i dem :)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.