fredag 4. april 2014

Gi-Bort-Dagen





I dag er det Gi-Bort-Dag her på bloggen. Det er alt fra håndlagde smykker til parfyme.

Jeg håper dere finner noe som dere har lyst på.

Alt er gratis, men du må betale portoen, hvis du ikke kan hente det på adressen min.

Hvis det er noe du har lyst på i listen under, kan du kontakte meg på følgende måte:

- Legge igjen ønsket ditt i kommentarfeltet under her.
- Legge igjen en kommetar på Facebook, enten under innlegget, eller som PM.
- Sende meg en mail (se Kontakt-fanen)
- Sende meg en kommentar i Kommentarskjemaet til høyre.


 Eau de Toilette Flower Party fra Yves Rocher
Denne duften kommer i forseglet eske.

Eau de Toilette Cherry Bloom fra Yves Rocher
Denne duften er utrolig god og er den
siste duften til dette firmaet.

Shower gel Fresh Rose fra Yves Rocher
Utrolig nydelig duft.
Merk: Dette er en liten flaske


 Vakkert turkis/lyseblått bangle som jeg kjøpte på Ebay
Dette armbåndet har aldri vært brukt da det er for stort til meg

 Stilig strikk-armbånd med brune stener
 Sølvfarget strikkarmbånd med perler og glitter
 Stor ring til langfingeren

Elegant, glitrende armbånd med swarovski-stener
 Armbånd med søte charms

 Sommerligt armbånd med glass-stener

 Fine ørdobber i brun Goldstone
Disse stenene glitrer
Smart shoppingbag
Denne kommer i original-emballasjen

8 kommentarer:

  1. Aud F. Aleksandersen4. april 2014 kl. 12:07

    Hvis du virkelig mener t du skal gi bort alt det flotte her så ønsker jeg meg vakkert turkis/lyseblått bangle. Det er så lekkert og turkis er yndlingsfargen min. :D

    SvarSlett
  2. Oi så mye fint her :-)
    Ønsker meg Eau de Toilette Flower Party fra Yves Rocher eller det vakre turkis/lyseblått bangle.

    MvH
    Marie I. Fredin
    fredcami@online.no

    SvarSlett
  3. Denne hadde vert toppers til min samboer :-)
    Shower gel Fresh Rose fra Yves Rocher

    bej-rose@online.no

    SvarSlett
  4. Strikkarmbåndet med perler var nydelig, så snill du er som gir bort så mye fint. Ønsker deg en riktig god helg!

    Mvh ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Hei alle sammen.
    Så bra at dere vil ha tingene. Det er jo våren og da har man av og til behov for å fjerne noe av det som man har får mye av og hva er bedre enn å gjøre folk glade?
    Tingene vil bli sendt ut i neste uke da jeg er nødt til å finne ut prisen på portoen siden det er mottaker som betaler denne. Jeg sender på biligste måte slik at dere hvertfall kan spare noen kroner, forhåpentligvis.

    Kan dere være så snille å sende meg en melding/mail med navn og adresse?

    Så har jeg et spørsmål til Sanne G:

    For at jeg skal sende deg det rette armbåndet regner jeg med at det er det sølvfargete med perler i perlemor du mener...?

    SvarSlett
  7. ja synes også at det turkis/lyseblå bangle var helt nydelig, også kunne jeg tenkt meg Eau de Toilette Flower Party fra Yves Rocher :)
    Mvh. Frode

    SvarSlett
  8. Frode: Desverre så er begge disse gått. Det som er igjen, er Cherry Bloom, shoppingvesken, det brune armbåndet, armbåndet med swarovski, øredobbene, charms-armbåndet og armbåndet med glassperler og blomster.

    Er det noe av dette du kunne tenkt deg istedet? Isåfall håper jeg du kan sende meg en melding med mailadressen din. §:o)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.