fredag 4. april 2014

Lageret tømmes

Å så gøy dette er! Tenk at folk har lyst på de tingene som jeg ikke har behov for selv. Nå er det vår og jeg lurer på om ikke denne Gi-Bort-Dagen kommer til å bli en årlig begivenhet her på bloggen. I tillegg har jeg jo Julekonkurransen med fine premier. I år vet jeg ikke om det blir Sommerkonkurranse da jeg har så mye på planen. Jeg skal jo ha tid til å puste litt innimellom også. 

Jeg får tenke på det.

Her er en liten oppdatering på listen som jeg hadde i forrige innlegg. Det som ER igjen nå, er dette:

Legg merke til at det er mottaker som betaler porto. Pakkene blir sendt på billigste måte slik at man hvertfall slipper å bli ruinert...









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.