onsdag 9. april 2014

Produkter for flokete hår

I dag dukket det opp en pakke fra Rapunzel of Sweden. Denne nettbutikken/salongen har en mengde gode produkter for oss med flokete hår. Mitt er særdeles flokete når det har vært vasket og for ikke å snakke om løshåret mitt som har floket seg skikkelig. Det sistenevnte er jeg litt i tvil om kan reddes da det ser mer ut som filt, men jeg skal gjøre et forsøk.

Disse produktene er også spesielt gode for de av oss som har extensions.

God shampo og balsam for naturlig hår og extensions

Den berømte Tangle Teezeren

Kjempegod børste med naturbust

I dag har jeg holdt på med å vaske "håret" mitt. Det er begynt å filte seg og det er visst ikke noe å gjøre med. Jeg har derfor bestilt meg 2 nye.
Grunnen til at det blir filt utav det, er at selve håret er etasje-klippet og av ganske dårlig kvalitet, men jeg har ikke mulighet å betale tusenvis av kroner for et i naturhår. Derfor har det blitt et ganske kjipt hår fra ebay så lenge. Jeg har som sagt bestilt flere av det samme og jeg kommer til å bestille ENDA flere som er identiske med den jeg har nå.

Jeg har hverftall vakset håret med de nye produktene som jeg fikk i dag og jeg er kjempefornøyd med resultatet. Ikke bare er håret reint, det dufter fantastisk også. I morgen skal jeg forsøke shampoen og balsamen i mitt naturlige hår, så får vi se hvordan det blir.

Ps: Dette innlegget er ikke et reklameinnlegg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.