torsdag 17. april 2014

Pøbelkultur!

Atter en gang driter nordmenn seg ut i Sverige. Bokstavelig talt. Jeg fatter ikke hvorfor det skal være så morsomt å reise over grensen for å bedrive faenskap. Hva er det svensken har gjort oss som gjør at de fortjener dette?

Absolutt ingenting. Nordmenn har en ovenfra og ned holdning når det kommer til Sverige. Disse ekle nordmennene føler seg faktisk overlegen diverse land og kulturer og ser ikke hvor patetiske de er selv.

På skjærtorsdag skammer jeg meg over å være norsk. Jeg skulle ønske jeg hadde en annen nasjonalitet denne dagen da jeg ikke vil bli koblet til disse taperne i det hele tatt. Hvilken oppdragelse har disse drittungene egentlig fått? Eller har de fått oppdragelse i det hele tatt under oppveksten?

Svenske ungdommer kommer hit for å jobbe og skal behandles med respekt. Jeg håper til neste år at svenske ungdommer kommer over til den norske grensen og bedriver samme hærverket som småungene gjør i Sverige. Jeg skulle ønske at disse små, små feige nordmennene ble stoppet på grensen og sendt hjem igjen. Skjærtorsdag er en helligdag og skal behandles deretter. Ikke med fylla, oppkast, urinering, skiting og hærverk i et annet land.

Håper disse ungene blir tvunget til kirken for å lære seg litt ydmykhet. Grunnen til at de oppfører seg så dårlig kan kanskje være at de fikk for lite juling som barn.

God Påske...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.