onsdag 2. april 2014

Tea time!


Det vil si at det VAR tea time i går ettermiddag. Jeg har fått dilla på te og drikker nå kaffe kun til frokosten og til lunsj. I dag ble det grønn te og salte kjeks. Jeg har jo fått beskjed av legen min at jeg må få i meg salt da jeg ikke har for mye av det i kroppen.


Det var vel kaldt å sitte på terrassen i dag, men med en varm ytterjakke, gikk det fint. Mens jeg satt der ute, planla jeg drømmeterrassen. Får jeg det som jeg vil, blir det et duftende syrintre, roser, en tuja, peoner, rhododendron, litt grønne vekster, urter og en dam.

Det høres voldsomt ut. En skulle jo tro at terrassen egentlig var en park, men det er den ikke. Vi skal ikke ha mange av hver plante og "dammen" kommer til å bli en sinkbalje, helst med patina, som vi har vann, steiner, telys og noen små planter i. Dette blir ikke i år. Vi har andre ting å bruke penger på, men vi får kjøpe inn litt etter litt, så blir det nok bra.


Moffeliten har fått skikk på håret
og er klar til å møte verden så snart
hun er ute av pysjamasen...
I dag skal jeg hente ut 2 pakker. En fra Brandos og 1 fra Yves Rocher. Jeg gleder meg. Spesielt gøy er det når man ikke husker hva man har bestilt...

Akkurat det sistnevnte er jo kjempegreit. Når man blir noen år eldre, kan man faktisk kjøpe både julepresang og bursdagsgave til seg selv. Da får man jo en overraskelse når man pakker ut.

Ha en fin dag og kos dere i vårsolen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.