tirsdag 8. april 2014

Verdens Beste Tur


 I kveld har vi hatt verdens beste spasertur. -"Det var nå voldsomt da...", tenker dere sikkert. Grunnen til at jeg er så glad, er at i dag virker kroppen. Jeg har ikke hatt vondt i ryggen, det har vært sol, jeg har holdt dietten OG jeg har tatt på sommersko.


 Naturen er også i full gang her i Bergen. Det foregår reirbygging uansett hvor vi snur oss og det er herlig

Det var litt kaldt da vi gikk tur, selv om gradestokken viste 12 varmegrader, så Moffeliten gikk inn på en liten lokal-butikk og kjøpte seg en kopp kaffe. Det hjalp litt. Prisen på denne koppen var sjokkerende; 5 kroner. Vi begynte virkelig å tro at vi hadde reist i en tidsmaskin. Hehe...
Det blir ikke siste gangen jeg kommer til å kjøpe kaffe der. Betjeningen er jo kjempekoselige i denne lille butikken.


Nå blir det også mer og mer grønt. Det er så herlig! Jeg synes det er så deilig når naturen begynner å få fargene tilbake. Vinteren er så grå, skitten og trist. Dessuten fortjener vi en varm vår, siden den var så kald i fjor. Vi har jo også at regnfylte somrer flere år på rad. Vi får krysse fingrene og håpe at vi får en rekord-varm sommer i år.


I dag ble det deilig tomatsuppe til middag. Grunnen til at den er så lys, er at jeg bruker en del fløte i suppen. Det synes vi er så godt. Og vet dere hva? jeg veier nå 61,4 kilo. Det har tatt tid å komme seg ned, men jeg har valgt å bruke lang tid. Jeg har fremdeles 7 kilo å ta av, men det kommer litt etter litt.

Håper jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.