torsdag 10. april 2014

Mannfolk med "dysleksi" på Facebook

Først må jeg at jeg IKKE ER UTE ETTER Å HENGE UT DYSLEKTIKERE. Jeg lurer bare på på hvorfor noen av disse mannfolka ikke klarer å lese.

Så har man fått frier-meldinger igjen. Jeg pleier ikke å svare på disse, men denne gangen valgte jeg å gjøre det.

Svaret mitt lød slik:
"Are you stupid? What part of the word MARRIED don't you understand???"

Jeg vet ikke hva som feiler disse ekle mannfolkene, men noe må det være. Kanskje dysleksi?
Jeg snakker ikke om de som faktisk har denne lidelsen, men folk som ikke klarer å sette sammen bokstavene i ordet "married" på riktig måte. På et eller annet vis leser de "Singel".

Jeg har tidligere fått slike meldinger, men har valgt å overse dem, men ikveld sprakk jeg. Disse fyrene sender mest sannsynlig likelydende meldinger til mange kvinner i håp om at disse vil ta agnet. Dessverre virker det ikke på meg og hadde jeg vært singel, hadde det heller ikke virket. Jeg er faktisk ikke dum.


Hvem som skjuler seg bak slike meldinger, vet man aldri. En skal IKKE stole på avsenderne når det gjelder slike ting. Det kan være alt fra stalkers til verre ting. Det lureste er å fjerne all kontaktinformasjon på facebook. Ikke oppgi hvor du bor. Dette kan snevres inn til at bare dine venner eller kun du ser disse opplysningene.

Det viktiste er ikke å svare på slike henvendelser. Jeg har blokkert noen som ha gjentatt seg da jeg ikke er interessert i at de skal finne meg igjen på fb. Det er heller ikke særlig lurt å svare på disse meldingene. I mitt tilfelle fikk jeg nok og sprakk da jeg så denne, men fyren er blokkert og finner meg derfor ikke mer.

VÆR ALLTID SKEPTISK TIL SLIKE MELDINGER OG GI HVERTFALL ALDRI FRA DEG PERSONLIGE OPPLYSNINGER.

Bare et godt råd.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.