mandag 5. mai 2014

Amputert


I går skjedde det. Jeg mistet en negl. Nå er det lenge siden sist jeg mistet negler og det er kun min egen skyld, ikke neglesalongen. Jeg fikk beskjed om at den neglen kom til å falle av sist jeg var i salongen. Grunnen var at min egentlige negl hadde sprukket pga at jeg ikke hadde brukt negleolje. Jeg har vært utrolig sløv når det kommer til dette. Det har kommet vann mellom min egentlige negl og den kunstige. Noe som gjorde at den løsnet.




Nå ser fingeren rett og slett amputert ut. Jeg synes den er SÅ ekkel. Tror nok aldri jeg kommer til å ha naturlige negler igjen selv om min kjære mamma synes de kunstige neglene mine er de styggeste som finnes på jorden :). Koste hva det koste vil.

Ha en kjempefin dag folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.