onsdag 28. mai 2014

På nett igjen!

ENDELIG! Nå er jeg omsider på nett igjen, etter å ha holdt på med å forsøke å få kontakt med internett gjennom halve natten og grublet den andre halvparten.

Problemet var ikke at jeg hadde tastet noe feil, eller gjort noe feil. Etter å ha brukt kr 26,00/minutt i ca 20 minutter (!), fikk jeg ved hjelp av Telenor til å koble meg på. Det var modemet som hadde hengt seg opp.

Ærlig talt så trodde jeg at Telenor hadde god kundeservice. Det har de og den skal være ypperlig til den prisen. Jeg gleder meg til å se mobilregningen for neste måned.

Jeg føler at dagen er blitt ødelagt pga dette hersens internettet og jeg har jo ikke sovet inatt. Jeg får ta og hoppe i dusjen og håpe at dagen kan bli litt fin likevel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.