søndag 25. mai 2014

Det STINKER...!

Så ser det ut til at turen til Rosendal blir avlyst IGJEN! Jeg var en tur nede i boden for å hente opp et par kasser med sommersko og det stinket amoniakk til DE grader der nede! Jeg vet det ikke er oss, fordi vi ikke har lagret annet enn klær; sko og fotoutstyr i boden. Lukten MÅ komme et annetsteds fra.

Det kan være at kloakkledningen går mellom bodene og at det har blitt en lekkasje. Jeg kan ikke skjønne noe annet. Det er vel ingen som har ammoniakk i hjemmene sine. Det får jeg hvertfall håpe at de IKKE har.

Nå må vi til å bære opp alt som er i boden, trekke frem skap og hyller for å sjekke om det er lekkasjer inne hos oss. Det jeg er redd for at jeg kan få ødelagt klær til en verdi av 20 000 kroner og disse klærne kan man jo ikke erstatte. Jeg får virkelig håpe at det ikke er klærne, siden de må opp i stuen slik at vi kan etterforske denne ufyselige lukten.

Det er så forbaska typisk. Når man har planer om reising, kommer det alltid noe i veien. Er det ikke det ene så er det deta ndre. Jeg bebreider meg selv for at jeg gikk ned i boden akkurat i dag for å lete etter noen sko. Hadde jeg ikke gjort det, hadde vi ikke visst om stanken før jeg var kommet hjem igjen.

Det er vel dette som kalles Murphy's Law...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.