tirsdag 6. mai 2014

Michael Kors


Sånn. Nå har jeg fått reparert neglen. Den er dessverre blitt en del lysere enn de andre, men det får bare våge seg. Siden jeg har en eller annen hvitfarge med glitter på, er det vanskelig å finne den riktige fargen siden jeg hadde en annen manikyrist denne gangen. Det har gått opp for meg at jeg faktisk aldri kommer til å gå tilbake til mine naturlige negler igjen. Jeg er helt hjelpeløs uten disse lange neglene, selv om de kan skape litt frustrasjon når jeg skal lage smykker. Spesielt når jeg holder på med superlim (!). Uten disse neglene, føler jeg meg naken, så jeg får innstille meg på å bruke rundt 1 000-lappen en gang i måneden på disse neglene mine.

Det er hvertfall verdt prisen.

Michael Kors!
I går kom skoene som jeg hadde bestilt fra Zalando. Jeg eeeelsker disse skoene. De er utrolig behagelige på, men det skulle bare mangle til den prisen. Jeg er veldig glad i dette merket og har kjøpt en del småting opp igjennom tiden. Dvs. det siste året.





Jeg trengte litt nye sko. Jeg har altfor mange, men aldri de riktige skoene. Dessuten har jeg dårlig hukommelse slik at jeg alltid får både en hyggelig og av og til en forvirrende overraskelse når jeg henter opp skoen for sommersesongen. Jeg er kanskje den eneste i Norge som presterer å kjøpe to make par fordi jeg har glemt hvilke sko jeg har i eskene mine. 

Jaja, jeg får nok brukt dem...

2 kommentarer:

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.